Драги моји прваци, још један час математике је пред нама!
1.КОРАК: Да сазнамо прво, нешто о новцу а онда ћемо урадити и неке задатке са новцем:
2.КОРАК:
3.КОРАК: Сада отворите своју математику 1 број 4 на страни 73. и 74. и реши постављене задатке за рад у свесци.
Погледајте слике металног и папирног новца у
уџбенику на стр
73.
Које вредности имају нацртане новчанице?
Техником фротажа у свескама нацртајте кованице од 1, 2, 5, 10 и
20 динара (ставите кованицу испод листа затим оловком шрафирајте део папира испод ког се налази кованица) и папирне новчанице, онако како умете.
Циљ је да запишете који је новац
метални, а који папирни.
Да ли знајте чији
се ликови налазе на папирним новчаницама. (Записати!)
10 – Вук Караџић
20 – Петар Петровић Његош
50 – Стеван Стојановић Мокрањац
100 – Никола Тесла
3.КОРАК: Сада отворите своју математику 1 број 4 на страни 73. и 74. и реши постављене задатке за рад у свесци.
4.КОРАК: Фотографиши свеску са урађеним задацима и објави у својој фасцикли на фб групи(ДОМАЋИ ЗАДАЦИ)
0 коментара:
Постави коментар