Драги моји другари овај час ћемо почети игром, јер како ми кажемо, кроз игру се најбоље учи:
1.КОРАК: Кликни на линк:
7.КОРАК: Мобилним телефоном фотографиши свој рад у свесци и подели га (уз помоћ маме и тате на фб групи у албуму ДОМАЋИ ЗАДАЦИ.
1.КОРАК: Кликни на линк:
Ја изговарам делове природе и предмете које је човек направио. Када чујеш назив
дела природе, устани, када чујеш назив предмета, чучни.
|
2.КОРАК: Посматрај илустрацију у Уџбенику на
стр. 74. Да ли видиш неки од предмета који су били поменути у игри живо-неживо и ко их је
направио:
Данас
ћемо учити о предметима
које човек прави и начинима њихове израде.Напишите наслов у свесци:
ЧОВЕК РАДИ И СТВАРА
Размисли о следећим питањима: Због чега човек прави предмете? Чему они служе? Наведи неколико предмета и њихову намену. Од чега су они направљени? Шта човек ради са материјалом да би направио предмет? Да ли знаш неки пример. Да ли притом користи неки алат? Наведи неколико алата и објасни чему они служе. Да ли користи неке машине да би обрадио материјале? Реци назив неке машине и шта се њоме ради.
3.КОРАК: Детаљно проучи илустрацију у дигиталом уџбенику ( Тема 3. страна 2. и 3.са увећањем детаља) о томе на који начин је човек од дрвета направио сто:
Укратко у свесци опиши поступак израде стола, онако како ти мислиш да је текао (покушај да разликујеш појмове материјал и предмет:
ИЗРАДА СТОЛА - СТОЛАР:
4.КОРАК: Засигурно знаш да људи користе отпад од неких материјала и прерађују га, како би правили нове предмете од њега.За правилно одлагање отпада, користе се контејнери у које треба разврстати материјале (уради задатак у дигиталном уџбенику Тема 3. страна 4.)
Следи решавање задатка из Уџбеника са стр. 75.и провера
5.КОРАК: Примена наученог
ЧОВЕК РАДИ И СТВАРА
Размисли о следећим питањима: Због чега човек прави предмете? Чему они служе? Наведи неколико предмета и њихову намену. Од чега су они направљени? Шта човек ради са материјалом да би направио предмет? Да ли знаш неки пример. Да ли притом користи неки алат? Наведи неколико алата и објасни чему они служе. Да ли користи неке машине да би обрадио материјале? Реци назив неке машине и шта се њоме ради.
3.КОРАК: Детаљно проучи илустрацију у дигиталом уџбенику ( Тема 3. страна 2. и 3.са увећањем детаља) о томе на који начин је човек од дрвета направио сто:
Укратко у свесци опиши поступак израде стола, онако како ти мислиш да је текао (покушај да разликујеш појмове материјал и предмет:
ИЗРАДА СТОЛА - СТОЛАР:
4.КОРАК: Засигурно знаш да људи користе отпад од неких материјала и прерађују га, како би правили нове предмете од њега.За правилно одлагање отпада, користе се контејнери у које треба разврстати материјале (уради задатак у дигиталном уџбенику Тема 3. страна 4.)
Следи решавање задатка из Уџбеника са стр. 75.и провера
5.КОРАК: Примена наученог
Запиши закључак у свеску (Зашто човек прави различите предмете?), а испод нацртај свој пример израде предмета: од
материјала, преко обраде, до предмета.
Један од примера може бити: ролна
тканине, жена шије за шиваћом машином, модерна спортска мајица.
6.КОРАК: Решавање задатака из Радне свеске
Дигитални уџбеник
|
Интерактивни задаци из Радне свеске – Провера знања
|
Штампани уџбеник
|
Решавање задатака из Радне свеске, 40. страна
|
7.КОРАК: Мобилним телефоном фотографиши свој рад у свесци и подели га (уз помоћ маме и тате на фб групи у албуму ДОМАЋИ ЗАДАЦИ.
Желим ти пуно среће!
0 коментара:
Постави коментар