Translate

Wikipedia

Резултати претраге

уторак, 24. март 2020.

СРЕДА 25.03.Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
- Српски језик - Тачка, упитник и узвичник; питам, заповедам, обавештавам;
- Математика - Одузимање (12 - 5 );
Ликовна култура - Симболи наше домовине ( представљени одабраним/различитим техникама)
(име и иницијал презимена)



RTS 2: Programska šema - sreda, 25. mar 2020

06:22
Slagalica, kviz
06:44
Datum
06:50
Verski kalendar
07:00
Lajmet
07:06
08:00
Moja škola
 08:01
Srpski jezik za prvi razred  (обавезно погледати)
08:35
Likovna kultura za prvi razred   (обавезно погледати)
09:05
Fizičke vežbe
09:10
Matematika za prvi razred   (обавезно погледати
09:45
Srpski jezik za drugi razred
10:20
Likovna kultura za drugi razred
10:55
Matematika za drugi razred
11:30
Srpski jezik za treći razred
12:05
Likovna kultura za treći razred
12:40
Matematika za treći razred
13:15
Srpski jezik za četvrti razred
13:50
Likovna kultura za četvrti razred
14:25
Matematika za četvrti razred
14:50
Rukumijski posni kuvar
15:04
Internat za plemićke kćeri, serija
12
15:52
Njuškalo, serija
12
16:44
Ženski raj, serija
12
17:27
U svetu
17:54
Srpska štampa 1914 - 1915
18:29
Kako je Beba Bee stigla u Beograd
19:08
Lajmet
19:13
Internat za plemićke kćeri, serija
12
21:25
Ženski raj, serija
12
00:25
Lajmet
00:31
Bunt
01:04
Obećani život, serija
12
01:54
Nišvil: Lazar Tošić kvintet
02:27
Trezor
03:21
Lepa sela, lepo gore, film

18 коментара:

  1. Dobar dan ucitelju. Danas sam slusao:
    Srpski jezik- Tacka, upitnik i uzvicnik; pitam, zapovedam, obaveštavam
    Matematika- Oduzimanje ( 12-5 )
    Likovna kultura- Simboli naše domovine ( predstavljeni odabranim/ različitim tehnikama )
    Pozdrav, Stefan P.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar dan učitelju.
    Danas sam slušala:
    Srpski jezik- Tačka, upitnik i uzvičnik / obaveštavam, pitam, zapovedam
    Matematika- Oduzimanje 12-5
    Likovna kultura- Simboli naše domovine
    Ivana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar dan, ucitelju. Danas sam slusala:
    Srpski: Tacka, upitnik, uzvicnik
    Likovno: Simboli nase domovine
    Matematika:Oduzimanje (12-5)
    Izmedju likovnog I matematike gledala sam I radila fizicko.
    Pozdrav, Ljubica P.

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan ucitelju. Danas sam slusao: Српски језик - Тачка, упитник и узвичник; питам, заповедам, обавештавам;
    - Математика - Одузимање (12 - 5 );
    - Ликовна култура - Симболи наше домовине ( представљени одабраним/различитим техникама)

    ОдговориИзбриши
  5. Добар дан! Данас сам радила:
    а) српски језик: тачка, упитник и узвичник;
    б)математика: одузимање облика12-5;
    в) ликовно: српска застава;
    г) физичка култура.

    ОдговориИзбриши
  6. Добар дан! Данас сам радила:
    а) српски језик: тачка, упитник и узвичник;
    б)математика: одузимање облика12-5;
    в) ликовно: српска застава;
    г) физичка култура.

    ОдговориИзбриши
  7. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Тачка, упитник и узвичник; питам, заповедам, обавештавам;
    - Математика - Одузимање (12 - 5 );
    - Ликовна култура - Симболи наше домовине ( представљени одабраним/различитим техникама)
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan,ucitelju.
    Danas sam gledao:
    Srpski- tacka,upitnik,uzvicnik,kosa crta,obavestavam,pitam,zapovedam
    Matematika-Oduzimanje (12-5)
    Likovno-Simboli nase domovine

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  9. Добар дан учитељу. Данас сам слушала о:
    - Српски језик - Тачка, упитник и узвичник; питам, заповедам, обавештавам;
    - Математика - Одузимање (12 - 5);
    - Ликовна култура - Симболи наше домовине (представљени одабраним/различитим техникама)
    Срна У.

    ОдговориИзбриши
  10. Добар дан учитељу!
    Данас ам слушао:
    Српски језик: Тачка, упитник и узвичник
    Математика: Одузимање бројева 13-5
    Ликовно:Симболи наше домовине.
    Поздрав
    Данило М.

    ОдговориИзбриши
  11. Добар дан учитељу. Данас сам гледао на РТС2:
    Српски језик - Тачка, упитник и узвичник; питам, заповедам, обавештавам;
    Математика - Одузимање (12 - 5 );
    Ликовна култура - Симболи наше домовине ( представљени одабраним/различитим техникама)
    Жарко Б.

    ОдговориИзбриши
  12. Добро вече учитељу.Данас сам гледао и слушао:
    Српски језик: Тачка,упитник и узвичник
    Матемтика:Одузимање 1-5
    Ликовна култура:Симболи наше домовине
    Стефан Марић

    ОдговориИзбриши
  13. Добро вече учитељу.Јуче 24.3.,сам на РТСу гледао и слушао:
    Српски језик:Говорна вежба-Буђење пролећа
    Математика:Сабирање (7+2)- утврђивање
    Свет око нас: Пролеће(биљни и животињски свет,одевање и облачење)
    Поздрав од Стефана Марића

    ОдговориИзбриши
  14. Postovani Ucitelju. Danas sam pratila:
    Srpski: Tacka, upitnik, uzvicnik
    Likovno: Simboli nase domovine
    Matematika:Oduzimanje (12-5)
    Pozdrav
    Sofija Colakov

    ОдговориИзбриши
  15. Dobar dan ucitelju danas sam gledao:
    Srpski - Tacka, upitnik, uzvicnik
    Matematika- Oduzimanje 12-5
    Likovno - Simboli nase domovine
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  16. Поздрав из снежног села. Одслушао сам следећа предавања:
    - српски језик: правопис (. ? !)
    - матиш (одузимање 12-5)
    - ликовно (симбол Србије- застава)
    Позз

    ОдговориИзбриши
  17. Bravo učitelju, bravo deco. Pozdravlja vas sve vaš pedagog

    ОдговориИзбриши
  18. Добар дан! Данас сам радиоа:
    а) српски језик: тачка, упитник и узвичник;
    б)математика: одузимање облика 12-5;
    в) ликовно: српска застава;
    г) физичко.
    Алекса Амиџић

    ОдговориИзбриши