Translate

Wikipedia

Резултати претраге

понедељак, 23. март 2020.

УТОРАК 24.03. МАТЕМАТИКА лекција 5

Драги моји прваци, време је за пету лекцију из математике.
То је лекција ОДУЗИМАЊЕ ОБЛИКА 18 - 5 и сличних.
Њу ћете научити, тако што ћете погледати видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред 
   
  Моја школа           
             
1.КОРАК:
1.иди на везу са линка
2.када се лекција отвори отвори кликни на play прозорчић и пажљиво одгледај целу лекцију

2.КОРАК: Сада одгледај: ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЛЕКЦИЈЕ

1.иди на везу са линка 
2.када се презентација отвори кликни на наранџасти прозорчић на ком пише 
                     Отворите помоћу Google презентације
3.у горњем десном углу кликни на тастер Прикажи

4.помоћу стрелица за кретање полако отварај део по део првих 6 слајдова, читај исписан текст и лако ћеш савладати ову лекцију.


3.КОРАК: На 8 слајду су задаци које треба да решиш сам.

4.КОРАК: Последњи 9.слајд је твој домаћи задатак. Када урадиш домаћи задатак у својој свесци, фотографиши га мобилним телефоном и остави ми коментар испод овог поста" УРАДИО ЗАДАТАК,(име и презиме)!,објави.

 5.КОРАК: Слике домаћег задатка окачићеш(уз помоћ маме и тате на фб групи у албуму "ДОМАЋИ ЗАДАЦИ"

23 коментара:

  1. УРАДИЛА ЗАДАТАК!
    Срна Ујић

    ОдговориИзбриши
  2. Učitelju, uradila sam zadatak. Barbara Lokner

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Učitelji uradio sam zadatak. Miloš Mihajlović

    ОдговориИзбриши
  5. Učitelju, uradila sam zadatke. Ljubica Popović

    ОдговориИзбриши
  6. Učitelju, uradio sam zadatke.
    Žarko Božović

    ОдговориИзбриши