Translate

Wikipedia

Резултати претраге

четвртак, 19. март 2020.

ЧЕТВРТАК 19.03. Програмска шема РТС3

Другари, када одгледате часове на РТС 3 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 3 за тај дан, на овој страници: НПР:ОВАКО: (Лекција коју си гледао)-Парни и непарни бројеви - (твоје име и презиме)-Јован Јовановић


РТС 3: Програмска шема - петак, 20. мар 2020


07:10
Европа кроз концерте, р.
08:00
Српски језик I разред (обавезно погледати)
08:30
Матемaтика I разред  (обавезно погледати)
09:10
Српски језик II разред
09:45
Математика II разред
10:20
Српски језик III разред
10:55
Математика III разред
11:30
Српски језик IV разред
12:05
Математика IV разред
12:40
Српски језик V разред
13:15
Биологија V разред
13:50
Српски језик VI разред
14:25
Биологија VI разред
15:00
Српски језик VII разред
15:35
Физика VII разред
16:10
Српски језик VIII разред
16:45
Математика VIII разред
17:20
Географија VIII разред
17:55
Српски језик I разред, р.
18:30
Матемтика I разред, р.
19:05
Српски језик II разред, р.
19:40
Математика II разред, р.
21:20
Син, 10-10
12
22:10
Опроштај
12
00:15
Културни центар
01:15
Солистички концерт Наташе Вељковић, 2. део
02:05
Пут у будућност: Гејминг, 11-12
02:40
Аутопоретет-портрет уметника у младости: Снежана Тришић
03:15
Живот у ритму сфинга: Војислав Симић, 1. део
03:44
Стефан Миленковић и Един Карамазов, р.

20 коментара:

  1. Правопис: Писање великог слова -
    Одузимање брова у другој десетици -
    Дуња Дрекаловић

    ОдговориИзбриши
  2. Veliko slovo i Oduzimanje brojeva druge desetice-Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан учитељу. До данас сам преслушао следеће:
    - Глас, запета, слово, реч, реченица
    - Писање великог слова
    - Сабирање до 20
    - Бројеви прве и друге десетице
    - Сабирање бројева у другој десетици
    - Одузимањ бројева у другој десетици
    - Чувамо здравље
    Вук Вићентијевић

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Браво Вуче, дивно је што си о томе водио евиденцију, тако раде озбиљни ђаци!

      Избриши
  4. Добар дан учитељу. Данас сам слушала о:
    - коришћењу великог слова
    - одузимању у другој десетици

    Жана Трунић

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Браво Жана, надам се да ти је било занимљиво, а ако нешто ниси разумела, овде можеш да ми поставиш и нека питања.

      Избриши
  5. Dobar dan učitelju. Do sada sam slušao:
    -Azbuka, Vuk Karadžič
    -Brojevi prve i druge desetice
    -Glas, slovo, reč i rečenica
    -Sabiranje do 20
    -Sabiranje brojeva u drugoj desetici
    -

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Драги мој ђачићу, ниси се потписао па не знам ко ми је ово послао. У сваком случају видим да водиш рачуна о лекцијама и морам да те похвалим.

      Избриши
  6. - Čuvamo zdravlje (SON)
    - Pisanje velikog slova
    - Oduzimanje brojeva u drugoj desetici

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Браво Жаре, тако се то ради. Надам се да уживаш у лекцијама и да си пронашао нешто занимљиво у њима.

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  8. Dobar dan. Danas sam slusala o velikom slovu I oduzimanju brojeva u drugoj desetici. Pozdrav od Ljubice Popovic!

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan učitelju! Danas sam iz srpskog učila pisanje velikog slova u nazivima gradova, sela i reka. Iz matematike sam učila tekstualne zadatke sa sabiranjem i oduzimanjem. Ivana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar dan učitelju. Danas sam iz srpskog jezika slusao pisanje velikog slova. Iz matematike sam slušao tekstualni zadaci sa sabiranjem i oduzimanjem.

    Žarko Božović

    ОдговориИзбриши
  11. Dobro veče učitelju, odgledala sam sva predavanja do sada na Rts-u, i uradila domaće zadatke koji su zadati do sada.
    Današnja tema iz srpskog jezika bila je Veliko slovo (nastavak), uradjen i domaći zadatak. Iz matematike sam slušala i uradila tekstualne zadatke sa sabiranjem i oduzimanjem.

    Barbara Lokner

    ОдговориИзбриши
  12. Dobar dan učitelju. Do sada sam slušao:
    -Azbuka, Vuk Karadžič
    -Brojevi prve i druge desetice
    -Glas, slovo, reč i rečenica
    -Sabiranje do 20
    -Sabiranje brojeva u drugoj desetici, veliko slovo i Oduzimanje brojeva druge desetice. Filip Jandric

    ОдговориИзбриши
  13. Dobar dan učitelju. Danas sam slusao i po instrukciji uradio:
    Srpski jezik- pesma " Proleće" Voja Carić
    Matematika: rešavanje textualnih zadataka
    Pozdrav, Stefan Pecić

    ОдговориИзбриши