Translate

Wikipedia

Резултати претраге

уторак, 31. март 2020.

СРЕДА 01.04. ЛИКОВНА КУЛТУРА, лекција 3


1.КОРАК:   Да ли знате:
Која способност раздваја човека од осталих живих бића?
РЕШЕЊЕ: (Способност говора издваја човека од осталих живих бића.)
Да ли животиње међусобно комуцирају? 
На који начин? 
Да ли човек може да се споразумева са животињам? Објасни.
Да ли знате за још неки начин споразумевања?

2.КОРАК: Сада ћете се поиграти са татом или мамом: игром пантомиме. Ти ћеш пантомимом објашњавати појам написан на картици коју ће они извлачити(број 1,2,3 или4). 
1. 2.  



3.  4.  


Колико је било тешко објаснити покретима тела, мимиком, жељени појам? 
Који је лакши начин комуникације? 

3.КОРАК:  Отворите своје књиге и погледајте фотографије на страни 66.
Опишите шта покушавају да ураде деца на приказаним фотографијама? 
Шта је заједничко за ове фотографије? 
Да ли је могуће да се споразумеју на приказани начин?
И сами сте закључили  да су писање, говор и цртање неки од начина споразумевања.
Посматрај фотографије на 67. страни. Одговорити на питања која се налазе на поменутој страни. На који начин се још преносе поруке? 
(Израз лица, загрљај, покрети руке, тела...)

Свакодневно наилазите на знаке који нам поручују нешто. Нпр. на путу до школе какве све знаке можете срести? О чему вас они обавештавају?
На странама 68 и 69 налазе се различите врсте знакова. Покушајте да их протумачите. 
Које од приказаних знакова срећемо у уџбеницима, користимо на часовима, а које виђамо на улици?
Да ли  долази до забуне приликом преношења и примања – разумевања одређене поруке? 
Наравно да се дешава и тада настаје неспоразум! 
Шта треба учинити да не би дошло до неспоразума?*     

4.КОРАК:  Послушајте сада ову песму, у њој се десио озбиљан неспоразум:

Сада ће свако од вас покушати да цртежом упути неку поруку свом другу из клупе!
Нпр. то могу бити знаци за правилно понашање у школи,  у природи, или у време када је важно прати руке, чувати се од вируса (шта је дозвољено, а шта не),може то бити и нека врста обавештења, молбе, захтева,..
  Можеш користити графитну оловку, фломастере или  
  бојице – по избору .
        Цртеж-порука мора бити јасна како не би дошло  
       до  неспоразума, као у песми Телефонијада.
5.КОРАК: Фотографиши свој рад, а затим га стави у своју фасциклу у фб групи. ( Не заборави, ово је рад за који имаш недељу дана времена)
*       

0 коментара:

Постави коментар