Translate

Wikipedia

Резултати претраге

среда, 1. април 2020.

ЧЕТВРТАК 02.04. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
Српски језик - Усмерено читање басне „Лисица и гавран“ (слушање и појам басне);
- Математика - Упоређивање бројева прве стотине 

(име и иницијал презимена)





РТС 2: Програмска шема - четвртак, 02. апр 2020

06:06
Датум
06:12
Верски календар
06:22
Лајмет
06:28
07:26
На слово, на слово
08:00
Математика за први разред
08:35
Српски језик за први разред
08:56
Физичко и здравствено васпитање
09:10
Енглески језик за први разред
09:45
Математика за други разред
10:20
Српски језик за други разред
10:43
Физичко и здравствено васпитање
10:55
Енглески језик за други разред
11:24
Здравствено васпитање за млађе
11:30
Математика за трећи разред
11:59
Психолошка радионица
12:05
Енглески језик за трећи разред
12:28
Физичко и здравствено васпитање
12:40
Српски језик за трећи разред
13:10
Здравствено васпитање за млађе
13:15
Математика за четврти разред
13:44
Психолошка радионица
13:50
Енглески језик за четврти разред
14:13
Физичко и здравствено васпитање
14:25
Српски језик за четврти разред
14:41
Здравствено васпитање за млађе
14:48
Рукумијски посни кувар
15:01
Интернат за племићке кћери, серија
12
15:49
Наркос, серија
12
16:30
Шљивик - мајстори певачи
16:38
Женски рај, серија
12
17:22
Велика фрка, филм
12
18:55
Лајмет
19:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
21:34
Женски рај, серија
12
00:19
Лајмет
00:25
Влатко Стефановски и Биг бенд оркестра словеначке војске
02:28
Трезор
03:25
И то је живот, филм

16 коментара:

  1. Добро јутро учитељу.
    Одслушао сам следећа предавања:
    - математика: упоређивање бројева прве стотине
    - српски језик: усмено читање басне "Лисица и гавран" (слушање и појам басне)
    Поздрав, Вук В.

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Усмерено читање басне „Лисица и гавран“ (слушање и појам басне);
    - Математика - Упоређивање бројева прве стотине
    - Енглески- Делови тела

    ОдговориИзбриши
  3. Добро јутро. Одгледао сам предавања. Димитрије Устић

    ОдговориИзбриши
  4. Добро јутро.
    Јутрос сам слушао:
    - математика: Упоређивање бројева прве стотине,
    - српски језик: "Лисица и гавран" (појам басне),
    - енглески језик: Делови мога тела.
    Поздрав за учитеља,
    Данило М.

    ОдговориИзбриши
  5. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Басна „Лисица и гавран“
    - Математика - Упоређивање бројева прве стотине
    - Енглески језик - Делови тела

    ОдговориИзбриши
  6. Добар дан учитељу. Данас сам слушала о:
    - Српски језик - Усмерено читање басне „Лисица и гавран“ (слушање и појам басне);
    - Математика - Упоређивање бројева прве стотине
    Срна У.

    ОдговориИзбриши
  7. Dobar dan ucitelju, danas sam slusao:
    Srpski- Basna "Lisica i gavran"
    Matematika- Uporedjivanje brojeva prve desetice
    Engleski- Delovi tela

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan učitelju. Danas sam slusao:
    Srpski jezik- Usmereno čitanje basne " Lisica i gavran " ( slušanje i pojam basne)
    Matematika- Upoređivanje brojeva prve stotine
    Pozdrav, Stefan P.

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan Ucitelju,
    danas sam gledala:
    Srpski jezik- Citanje basne "Lisica i gavran"
    Matematika- Uporedjivanje brojeva prve desetice
    Engleski- Delovi tela

    Puno pozdrava
    Sofija Colakov

    ОдговориИзбриши
  10. Добар дан учитељу,данас сам слушала:
    - из српског језика: басна "Лисица и гавран"
    - из математике: упоређивање бројева прве стотине
    - из енглеског језика: делови тела
    Жана Т.

    ОдговориИзбриши
  11. Dobar dan učitelju. Danas sam slušala:
    Srpski jezik - Basna "Lisica i gavran"
    Matematika - Upoređivanje brojeva prve stotine
    Engleski - Delovi tela
    Ivana N.

    ОдговориИзбриши
  12. Dobar dan. Danas sam slusala:
    Srpski: Basna Lisica I gavran
    Matematika: Brojevi prve stotine
    Engleski: Delovi tela
    Pozdrav od Ljubice P.

    ОдговориИзбриши
  13. Danas sam slušao:
    Srpski jezik Basna "Lisica i gavran"
    Matematika Upoređivanje brojeva prve stotine
    Engleski delovi tela
    Sergej Labović

    ОдговориИзбриши
  14. Dobar dan učitelju.Danas sam slušao:
    Matematika:Upoređivanje brojeva prve stotine
    Srpski jezik:Lisica i gavran-basna
    Engleski jezik:My body,part2
    Stefan Marić

    ОдговориИзбриши
  15. Dobar dan učitelju.Danas sam gledao lekcije:
    Matematika:Upoređivanje brojeva prve stotine
    Srpski jezik:Tumacenje basne Lisica i gavran
    Engleski jezik:My body,part2
    Aleksa Amidzic

    ОдговориИзбриши
  16. Dobar dan, dragi naš učitelju, juče sam na RTS2 gledao i slušao:
    Matematika - Upoređivanje brojeva prve stotine;
    Srpski jezik - Usmereno čitanje basne "Lisica i gavran" (slušanje i pojam basne);
    Engleski jezik - My body, part 2.

    S.p. Žarko B.

    ОдговориИзбриши