Translate

Wikipedia

Резултати претраге

понедељак, 27. април 2020.

УТОРАК 28.04. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
Српски језик -Јежева кућица, 3. део, Бранко Ћопић
- Математика -Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање;
- Свет око нас -Делови биљке, утврђивање;

(име и иницијал презимена)

РТС 2: Програмска шема - уторак, 28. апр 2020

06:01
Датум
06:07
Верски календар
06:17
Лајмет
06:23
07:23
На слово, на слово
07:54
Мали дневник
08:00
Математика за први разред
08:28
Мајмунољупци: Микроскоп
08:33
Српски језик за први разред
09:00
Физичко васпитање
09:10
Свет око нас за први разред
09:31
Колибри: Хајде свете буди дете
09:34
Мајмунољупци: Тарзан
09:42
Здравствено васпитање за млађе
09:51
Корективне вежбе "О" ноге
10:00
Седница Народне Скупштине, пренос
15:02
Интернат за племићке кћери, серија
12
15:49
Наркос, серија
12
16:40
Голубовића апотека, ТВ филм
12
18:05
Моравска Србија: Манасија
18:35
Савремени светски писци: Пол Остер
19:12
Лајмет
19:17
Интернат за племићке кћери, серија
12
20:05
Кина, кинески документарни филм
12
21:00
Женски рај, серија
12
21:46
Спасавање Индијских магараца
22:38
Викторија, серија
12
23:27
Жељко Васић: Да пређемо на ти
00:37
Лајмет
00:44
Трезор
01:44
Варљиво лето '68, филм
12
03:10
Спасавање Индијских магараца
04:01
Жељко Васић: Да пређемо на ти

14 коментара:

  1. Добар дан учитељу. Данас сам слушао:
    - Српски језик: "Јежева кућица", 3. део;
    - Математика: Сабирање и одузимање бројева до 100 (утврђивање);
    - Свет око нас: Делови биљке (утврђивање).
    Данило М.

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик -Јежева кућица, 3. део, Бранко Ћопић
    - Математика -Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање;
    - Свет око нас -Делови биљке, утврђивање;

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик -Јежева кућица, 3. део, Бранко Ћопић
    - Математика -Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање;
    - Свет око нас -Делови биљке, утврђивање;
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan ucitelju. Danas sam slusala:

    - Srpski jezik - Jezeva kucica 3. deo, Branko Copic,
    - Matematika - Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100, utvrdjivanje,
    - Svet oko nas - Delovi biljke, utvrdjivanje.

    Barbara L.

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar dan ucitelju.
    Danas sam iz srpskog jezika slusala treci dao pesmice,, Jezeva kucica".
    Iz matematike vezbala sabiranje i oduzimanje brojeva do 100.
    Iz sveta oko nas ponovila delove biljaka.
    Sonja T

    ОдговориИзбриши
  6. Добар дан учитељу. Данас сам слушао:
    Српски језик :Јежева кућица, 3. део, Бранко Ћопић
    Математика :Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање
    Свет око нас:Делови биљке, утврђивање
    Стефан Марић

    ОдговориИзбриши
  7. Dobar dan, ucitelju. Danas sam slusao:

    Srpski - Jezeva kucica 3. deo
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100, utvrdjivanje
    Svet oko nas - Delovi biljke, utvrdjivanje


    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  8. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик -Јежева кућица, 3. део, Бранко Ћопић;
    - Математика -Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање;
    - Свет око нас -Делови биљке, утврђивање;
    Поздрав, Вук В.

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan. Danas sam slušala:
    Srpski jezik - Ježeva kućica, Branko Ćopić
    Matematika- Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100
    Svet oko nas - Delovi biljke
    Pozdrav od Ljubice P.

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar dan učitelju naš, danas sam na RTS2 pratio:
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100, utvrđivanje;
    Srpski jezik - ježeva kućica, 3.deo;
    Svet oko nas - delovi biljke, utvđivanje.

    Pozdrav,
    Žarko B.

    ОдговориИзбриши
  11. Dobar dan ucitelju!
    Danas sam slušao:
    Srpski jezik-Ježeva kućica
    Matematika-Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100
    Svet oko nas-Delovi biljke
    Sergej Labović

    ОдговориИзбриши
  12. Добар дан учитељу! Данас сам слушала о:
    - Српски језик: Јежева кућица, трећи део;
    - Математика: Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање;
    - Свет око нас: Делови биљке, утврђивање
    Жана Т.

    ОдговориИзбриши
  13. Dobar dan, učitelju. Danas sam slušala:

    Srpski - Ježeva kućica 3. deo
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100, utvrdjivanje
    Svet oko nas - Delovi biljke, utvrdjivanje

    Ivana N.

    ОдговориИзбриши
  14. Dobar dan ucitelju. Danas sam slusao:
    1.Srpski jezik - Jezeva kucica 3. deo, Branko Copic,
    2. Matematika - Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100, utvrdjivanje,
    3. Svet oko nas - Delovi biljke, utvrdjivanje.

    ALeksa Amidzic

    ОдговориИзбриши