Када смо имали прошли час? (Прошле недеље.) Када сте цртали
мапу? (Прекјуче.) Када гледамо
мапе? (Данас.) Када сте их
обојили? (После...) Када
причамо о мапама? (Сада.) Када
смо имали математику? (Пре...) Које
речи недостају после речи„после...”"пре...."? Шта
мислите, о чему ћемо учити данас?
Данас ћемо причати о
времену и о томе како се ми у њему сналазимо.
1.КОРАК:Отвори дигитални уџбеник одељак 4.2.стр7.
Погледајте анимацију и откријте када је Анин рођендан.
Дигитални уџбеник
|
Анимација Сналажење у времену 4.2.7.страна
|
Штампани уџбеник
|
Разговор о илустрацији у Уџбенику
|
Прича
у сликама
2.КОРАК: Посматрај причу
у сликама у Уџбенику на
84. и 85. страни.
Приказан је један
дан
дечака од тренутка
када устане до
тренутка када крене
на спавање.
Када су деца закаснила у школу? Када је Воја доручковао? Када је у школи?
Када ће
урадити
домаћи
задатак? Када ће ићи у парк? Када је
Миличин
рођендан? Када све
обавезе треба да заврше да би
ишли
на њен рођендан? Шта све
деца
треба да ураде пре него што почну да раде домаћи задатак? Шта све Воја
ради након што уради домаћи задатак, а
пре него што оде на спавање?
3.КОРАК: Дневне активности ученика
(У облачићима са текстом налазе се речи које нам помажу да се снађемо у времену-потражи и означи наведене речи)
Дигитални уџбеник
|
Задатак Сналажење у времену 4.2.2стр.
4.2.3стр.
4.2.4стр.
4.2.5стр.
4.2.6стр.
|
Штампани уџбеник
|
Разговор о свакодневним
активностима ученика
|
Који час
имаш после великог
одмора?
Које су твоје дневне активности?
Како си
јуче провео/-ла дан?
Шта си
испланирао/-ла данас да радиш после школе?
Које су
ти сутрашње обавезе?
Да ли су твоје активности сличне Војиним?
Које дневне активности би волео/ла да имаш када
би могао/ла да бираш?
4.КОРАК: Решавање задатка из Уџбеника на 85. страни
Нацртај у
свесци леп догађај који си доживео јуче, испод њега догађај који ти се догодио
данас, а испод њега шта би желео/-ла да ти се деси сутра.
0 коментара:
Постави коментар