Translate

Wikipedia

Резултати претраге

понедељак, 6. април 2020.

УТОРАК 07.04. СВЕТ ОКО НАС, лекција 7

Данашњи час ћемо почети песмом:


1.КОРАК: Најбољи начин да почнемо час је да  се мало забавимо посматрањем и разговором о слици пред нама:



Какво насеље је представљено овом сликом? 
Чега има више: кућа или зграда? 
Какве су улице? 
Има ли саобраћаја на њима? 
Који објекти су важни у том насељу? 
Размислите па реците на који начин деца из куће могу доћи до школе? 
Могу ли се враћати другим путем? 
О чему деца морају водити рачуна?

На који начин је могуће доћи од школе до куће. (постоји више могућности у одласку и доласку).
Који пут би ти одабрао/одабрала?Зашто?
Данас ћемо причати о томе на који начин се можемо снаћи у простору.
2.КОРАК:  Напишите наслов у својој свесци:


 1.Пажљиво погледајте целу илустрацију, а затим и детаље (објекте, људе, животиње) у  дигиталном уџбенику 4.1


Дигитални уџбеник
Илустрација је са лупом, са могућношћу увеличања детаља
Штампани уџбеник
Анализа илустрације из Уџбеника на страни 82. и 83.

Објекти у односу на које се оријентишемо

3.Одговорите(усмено) на питања:

Које је боје школска зграда? 
Са које стране школе се налази пекара? 
Шта се налази са друге стране школе? 
Шта видите преко пута пекаре? 
Где се налази Дом здравља у односу на пекару? 
А школа у односу на парк
Поред чега се налази човек у сивом мантилу? 
Шта се налази иза трафике? 
Опишите пут од парка до Дома здравља, наводећи објекте поред којих пролазите. Зашто се објекти са слике лако памте?


4.Препишите текст писаним словима:
Свуда око нас налазе се неки објекти које лако уочавамо и памтимо где се налазе. Ти објекти могу бити: пошта, школа, дом здравља, споменик, позориште, библиотека, црква, џамија и многи други.
Они могу да нам помогну да се лакше снађемо у простору. На пример, често кажемо да неко живи близу поште, лево од цркве, иза школе, поред дома здравља...




Дигитални уџбеник
Задатак Сналажење у простору 4.2





Речи које нам помажу да ближе одредимо положај предмета или објеката:
напред-назад, лево-десно, изнад-испод, нагоре-надоле, налево-надесно.
У ком смеру иде мајка са дететом у парк?(ду!) 
У ком смеру иде бака на степеништу? 
Куда је кренуо моториста? 
На коју страну вози жена у розе колима? 
Где скреће црвени ауто? 
На коју страну скреће плави ауто? 
Куда се креће дете на тротинету? 
Шта се налази испод прозора жуте куће? 
Где људи бацају ђубре када су на улици? 
Где се она налази? 
У којој руци девојчица држи поводац за пса?




Дигитални уџбеник
Задатак Сналажење у простору 2
Задатак Сналажење у простору 3
Задатак Сналажење у простору 4
Штампани уџбеник
Разговор о сналажењу у школи.

Сналажење у просторијама

У просторијама се обично сналазимо у односу на прозоре, врата и неке друге предмете. Где се налази твој сто у односу на врата учионице? У учионици се најчешће сналазимо у односу на таблу
Где се налази катедра за учитеља? 
Шта се налази иза табле? 
Ко седи испред табле? 
На коју страну треба да идеш у тоалет када изађеш из учионице?



3.КОРАК:  Решите задатке са наставног листића:


Домаћи задатак
Нацртају своју улицу са што више детаља, радњи, објеката, људи, саобраћаја.
4.КОРАК:  Фотографиши решења наставног листића и цртеж, па их објави у свом портфолиу на фб групи!







0 коментара:

Постави коментар