Translate

Wikipedia

Резултати претраге

понедељак, 13. април 2020.

УТОРАК 14.04. МАТЕМАТИКА, лекција 22

Драги моји прваци, време је за 22. лекцију из математике.
То је лекција САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ ДЕСЕТИЦА ПРВЕ СТОТИНЕ
Њу ћете научити, тако што ћете:
1.КОРАК:   Пажљиво погледајте видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред, учитељице Љиљане: 

          

2.КОРАК: Следи твој домаћи задатак. То су задаци са коцкицама (1,2,3, на 28.страни)из математике 1 број 4. Када урадиш домаћи задатак  остави ми коментар испод овог поста" УРАДИО ЗАДАТАК,(име и презиме)!,објави.

САДА МОЖЕШ ДА СЕ ПОИГРАШ!


36 коментара:

  1. Добар дан учитељу, урадио сам задатке на страни 28.
    Поздрав, Вук В.

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу,урадио сам задатке са стране 28.Димитрије Устић

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar dan ucitelju, Uradio sam zadatke. Filip J.

    ОдговориИзбриши
  4. Добар дан!
    Завршио сам задатак.
    Данило М.

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar dan. Uradio zadatak.
    Stefan Pecić

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan učitelju. Uradila sam zadatak.
    Ivana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  7. Добар дан учитељу. Урадила сам три задатка на страни 28.
    Поздрав,
    Дунја Дрекаловић

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan ucitelju
    Uradila sam zadatke.
    Sonja Tosic

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan učitelju, uradila sam domaći zadatak.
    Barbara Lokner

    ОдговориИзбриши
  10. Ucitelju, uradila sam domaci zadatak.
    Natalija Zivkovic

    ОдговориИзбриши
  11. Добар дан учитељу, урадио сам задатке. Милош М

    ОдговориИзбриши