Translate

Wikipedia

Резултати претраге

четвртак, 2. април 2020.

ПЕТАК 03.04. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
Српски језик - Уочавање улоге гласа у разликовању значења речи ;
- Математика - Сабирање и одузимање десетица, упоређивање бројева прве стотине (У)
- Музичка култура -Обрада песме по слуху „Зелени се јагодо“ и слушање композиције „Ала је леп овај свет“

(име и иницијал презимена)



РТС 2: Програмска шема - петак, 03. апр 2020

06:06
Верски календар
06:16
Лајмет
06:22
07:24
На слово, на слово
07:54
Мали дневник
08:00
Српски језик за први разред
08:33
Математика за први разред
08:58
Физичко и здравствено васпитање
09:10
Музичка култура за први разред
09:40
Здравствено васпитање
09:45
Српски језик за други разред
10:20
Математика за други разред
10:55
Музичка култура за други разред
11:25
Здравствено васпитање
11:30
Српски језик за трећи разред
11:56
Психолошка радионица
12:05
Математика за трећи разред
12:32
Физичко и здравствено васпитање
12:44
Музичка култура за трећи разред
13:06
Колибри
13:10
Здравствено васпитање
13:15
Српски језик за четврти разред
13:31
Књижевно блокче
13:41
Психолошка радионица
13:50
Математика за четврти разред
14:10
Колибри
14:13
Физичко и здравствено васпитање
14:25
Музичка култура за четврти разред
14:45
Здравствено васпитање
14:55
Рукумијски посни кувар
15:07
Интернат за племићке кћери, серија
12
15:55
Наркос, серија
12
16:41
Женски рај, серија
12
17:25
Србија на вези
17:47
Лов и риболов
18:39
Одгонетање тела: У оку уметника
18:55
Лајмет
19:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
21:00
Женски рај, серија
12
23:24
Концерт Јасмин Леви
00:40
Лајмет
00:44
Трезор
01:49
Рукумијски посни кувар
02:01
Нека стетлост уђе, филм
12
03:32
Лов и риболов
04:00
Еко минијатуре
04:04
Благо из дубина
04:29
Лични космос
04:54
Концерт Јасмин Леви

14 коментара:

  1. Dobar dan učitelju Joco,
    Danas sam gledala i slušala:
    Srpski - Uočavanje uloge glasa u razlikovanju reči.
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje desetica, uporedjivanje brojeva do sto
    Muzička kultura - "Zeleni se jagodo", narodna pesma i slušala sam pesmu "Ala je lep ovaj svet", Jovan Jovanović Zmaj
    Dunja D.

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Уочавање улоге гласа у разликовању значења речи
    - Математика - Сабирање и одузимање десетица, упоређивање бројева прве стотине
    - Музичка култура -Обрада песме по слуху „Зелени се јагодо“ и слушање композиције „Ала је леп овај свет“
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar dan!
    Danas sam slusao:
    Srpski - Uloga glasa u razlikovanjuznacenja
    Matematika - Upoređivanje brojeva prve stotine
    Muzicko - Zeleni se jagodo
    Sergej labović

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan Učitelju,
    Danas sam gledala:
    Srpski jezik- Uočavanje uloge glasa u razlikovanju znacenja reci,
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje desetica, uporedjivanje brojeva prve stotine,
    Muzička kultura - Obrada pesme "Zeleni se jagodo" i slusanje kompozicije "Ala je lep ovaj svet" Jovana Jovanovića Zmaja.

    Lep vikend I pozdrav,
    Sofija Colakov

    ОдговориИзбриши
  5. Добар дан. Одслушао сам следећа предавања:
    - српски језик: Уочавање улоге гласа у разликовању значења речи
    - математика: Сабирање и одузимање десетица, упоређивање бројева прве стотине и
    - музичка култура: Обрада народне песме "Зелени се јагодо" и слушање песме " Ала је леп овај свет" Ј.Ј.Змаја
    Леп викенд, Вучко

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan, ucitelju. Danas sam slusala sva predavanja. Pozdrav. Ljubica P.

    ОдговориИзбриши
  7. Dobar dan učitelju. Danas sam slušala:
    Srpski - Uočavanje uloge glasa u razlikovanju reči.
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje desetica, uporedjivanje brojeva do sto
    Muzička kultura - "Zeleni se jagodo", narodna pesma i slušala sam pesmu "Ala je lep ovaj svet", Jovan Jovanović Zmaj

    Ivana N.

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan,ucitelju.
    Danas sam slusao:
    Srpski- Uočavanje uloge glasa u razlikovanju znacenja reci
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje desetica, uporedjivanje brojeva prve stotine
    Muzičko - Obrada pesme "Zeleni se jagodo" i slusanje kompozicije "Ala je lep ovaj svet" Jovana Jovanovića Zmaja

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  9. Добар дан учитељу,данас сам слушала:
    - српски језик:уочавање улоге гласа у разликовању значења речи
    - из математике сам слушала:сабирање,одузимање и упоређивање прве стотине
    - из музичког сам слушала песму "Расти јагодо".
    Жана Т.

    ОдговориИзбриши
  10. Добар дан,
    Данас сам слушао и учио
    - Српски језик - Уочавање улоге гласа у разликовању значења речи ;
    - Математика - Сабирање и одузимање десетица, упоређивање бројева прве стотине (У)
    - Музичка култура -Обрада песме по слуху „Зелени се јагодо“ и слушање композиције „Ала је леп овај свет“
    Алекса Амиџић

    ОдговориИзбриши
  11. Dobar dan učitelju. Danas sam slušao:
    Srpski jezik- Uočavanje uloge glasa u razlikovanju značenja reči
    Matematika- Sabiranje i oduzimanje desetica, upoređivanje brojeva prve stotine
    Muzička kultura- Obrada pesme po sluhu " Zeleni se jagodo " i slušanje kompozicije " Ala je lep ovaj svet "
    Pozdrav, Stefan P.

    ОдговориИзбриши
  12. Dobar dan, dragi naš učitelju. Danas sam na RTS2 gledao:

    Srpski jezik - Uočavanje uloge glasa u razlikovanju značenja reči;
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje desetica, upoređivanje brojeva prve stotine ;
    Muzička kultura - Obrada pesme po sluhu "Zeleni se jagodo" i slušanje kompozicije "Ala je lep ovaj svet".

    Srdačan pozdrav i prijatan vikend,
    Žarko B.

    ОдговориИзбриши
  13. Dobar dan učitelju. Danas sam slušao:
    Srpski jezik- Uočavanje uloge glasa u razlikovanju značenja reči
    Matematika- Sabiranje i oduzimanje desetica, upoređivanje brojeva prve stotine
    Muzička kultura- Obrada pesme po sluhu " Zeleni se jagodo " i slušanje kompozicije " Ala je lep ovaj svet ". Filip Jandric

    ОдговориИзбриши
  14. Dobar da učitelju, redovno sam pratila sva predavanja na Rts-u do sada.
    Barbara Lokner

    ОдговориИзбриши