Translate

Wikipedia

Резултати претраге

недеља, 22. март 2020.

ПОНЕДЕЉАК 23.03. МУЗИЧКА КУЛТУРА, лекција 2

Драги моји ђаци,


1.КОРАК: Прочитајте стихове Драгана Радуловића на стр. 45.

„Тако ми зелених очију, пролеће има кочију.
И то од цветних грана, са два коњића врана.
Тако ми цветног меда, Сунце за узде седа,
За срећан пут дугачак, бич му је врео зрачак.”





Accountant Ad (copy) on Biteable.


Протумачити стихове и непознате речи. Посматрајте стихове и илустрације и закључите шта нам доноси пролеће.

2.КОРАК: решити загонетку.

Дигитални
уџбеник
Задатак: загонетка Висибаба
Штампани уџбеник
„Танак кончић, на њему звончић
и тај кончић клима и латице беле има.
Танак кончић, мален звончић
jавља свима:Побегла је љута зима!
Ко је то? Шта је то? (Висибаба.)

Да ли знате које птице су весници пролећа?

3.КОРАК: Данас ћемо се кроз ритам и песму дружити са весницима пролећа.





Бројалицу Ластавица, (уџбеник, стр. 47.) Текст и ритам изговарате уз тапшање и уз помоћ две оловке или мамине варјаче према графичком приказу у књизи.

Дигитални уџбеник
Отворите анимацију бројалице Ластавица кликом на плаву иконицу на страни 47.



4.КОРАК: Учимо песму Висибаба В. Астраџијеве 

Дигитални уџбеник
Активирај иконицу зелени микрофон и послушај песму Висибаба, В. Астраџијева 

1.Да ли вам се песма допала?
2.Какво расположење изазива песма?
3.Какав је карактер ове песме? 
4.Има ли непознатих речи и израза?.
5.Да ли знате шта је труба?
6.Како изгледа?
7.Од ког материјала је направљена?
8.На који начин труба производи звук?
9.Како називамо музичара који свира трубу?

5.КОРАК: Усмено одговорите на питања из одељка Разговарамо.

Дигитални уџбеник
Погледајте галерију(иконица на 46.страни): Труба 
Штампани уџбеник
Погледајте илустрацију у уџбенику, стр. 46:Трубач

Пре него што почнете да певате песму  вежбаћете технику правилног дисања (објашњење у уџбенику у одељку Диши правилно, стр.46).
Мелодију ћете научити  део по део тако што ћете поновити слушање неколико пута док је не запамтите. Увежбавате уз помоћ инструментала - караоке (плава иконица у дигиталном уџбенику на 46.страни)

5.КОРАК: Обратите пажњу на делове мелодије које изводи солиста и делове које изводи хор, као и различите боје гласова (мушке, женске, дечје) док слушате мелодију ЗДРАВИЦА:

Дигитални
уџбеник
Здравица, Миодраг Илић Бели / Драган Лаковић, вокал, хор „Колибри“, диригент Милица Манојловић / 2.21
Штампани уџбеник
Здравица, Миодраг Илић Бели / Драган Лаковић, вокал, хор „Колибри“, диригент Милица Манојловић / страна 47.

6.КОРАК: Усмено одговорите на питања 1,2,3 и 4 из одељка  Разговарамо.
7.КОРАК: у току слушања Вердијеве композиције Аида, „Слава Египту”, уочите мелодију која се више пута понавља и покушајте да одредите на којем инструменту је изведен тај део композиције.

Дигитални уџбеник
Аида „Слава Египту“, одломак, Ђузепе Верди / оркестар Академије „Санта Ћећилија“, диригент Тулио Серафин 
Штампани уџбеник
Аида „Слава Египту“, одломак, Ђузепе Верди / оркестар Академије „Санта Ћећилија“, диригент Тулио Серафин / страна 47.

8.КОРАК: Усмено одговорите на питање 5. из одељка  Разговарамо.
9.КОРАК: Илуструј стихове Драгана Радуловића "Пролећни плес"на страни 45. Фотографиши свој рад и окачи уз помоћ тате и маме на фб групу у албуму ДОМАЋИ ЗАДАЦИ(за овај задатак имаш седам дана времена).








0 коментара:

Постави коментар