Translate

Wikipedia

Резултати претраге

петак, 20. март 2020.

ПЕТАК 20.03. Програмска шема РТС 3

Другари, када одгледате часове на РТС 3 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 3 за тај дан, на овој страници: НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
- Српски језик Пролеће, Воја Царевић                                            - Математика-сабирање(7+5)                                                          (име и иницијал презимена)

РТС 3: Програмска шема - петак, 20. мар 2020

06:50
Слагалица, квиз
07:09
Датум
07:15
Верски календар
07:24
Лајмет
07:30
08:30
Мој мали пони
08:54
Светлуцава и сјајна
09:16
Мали дневник
09:50
Рукумијски посни кувар
10:04
Лични космос: Кућа ткања
10:29
ТВ Фељтон: Власта Велисављевић
11:00
САТ
11:45
51. БЕМУС: Камерни оркестар Словеначке филхармоније
12:29
Шетња Лондоном
12:55
Еко минијатуре
13:00
На скривено те водим место
13:29
Лични космос: Кућа ткања
13:54
Мали дневник
14:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
14:49
Њушкало, серија
12
15:45
Женски рај, серија
12
16:30
Рукумијски посни кувар
17:07
Лов и риболов
17:41
Да нам није ...
17:59
Наука у покрету
18:29
Одгонетање тела: Без речи
18:54
Лајмет
19:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
21:52
Женски рај, серија
12
01:44
Биг бенд РТС и Владимир Николов
02:48
Лајмет
02:55
Трезор
03:54
Лов и риболов
04:22
Савремени светски писци: Петер Хандке
05:12
Биг бенд РТС и Владимир Николов

13 коментара:

  1. Srpski jezik: Pisanje velikog slova, drugi deo
    Matematika: Tekstualni zadaci sa sabiranjem i oduzimanjem
    Dunja Drekalović

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar dan, ucitelju.Danas sam gledao Veliko slovo-drugi deo i Tekstualni zadaci sa sabiranjem i oduzimanjem -Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан учитељу.Данас сам гледао о томе како се пише велико почетно слово у реченици и о сабирању и одузимању у текстуалим задацима.
    Стефан Марић

    ОдговориИзбриши
  4. Danas sam nastavila da ucim o velikom slovu. Iz matematike - sabiranje I oduzimanje. Nasred matematike radili smo vezbe. Pozdrav od Ljubice P.

    ОдговориИзбриши
  5. Добар дан учитељу. Данас сам гледао о томе како се пише велико почетно слово у реченици и вежбали смо текстуалне задатке сабирање и одузимање. Милош

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan učitelju! Danas sam iz srpskog učila pisanje velikog slova u nazivima gradova, sela i reka. Iz matematike sam učila tekstualne zadatke sa sabiranjem i oduzimanjem. Ivana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  7. Добар дан учитељу! Из српског језика смо радили писање великог слова у именима градова, села и река. Играли смо занимљиву географију. Из математике смо радили текстуалне задатке и вежбе.

    ОдговориИзбриши
  8. Добар дан учитељу! Из српског језика смо радили писање великог слова у именима градова, села и река. Играли смо занимљиву географију. Из математике смо радили текстуалне задатке и вежбе.

    ОдговориИзбриши
  9. Добро вече учитељу. Данас сам као и моји другари испратио предавање из српског језика (писање великог слова у именима градова, река), а из матиша сам вежбао задатке. Сутра посвећујем дан физичком васпитању :-). Поздрав Вук Вићентијевић

    ОдговориИзбриши
  10. Добро вече учитељу. Данас сам слушала лекције о:
    - писању великог слова (занимљива географија)
    - текстуалне задатке са сабирањем и одузимањем
    Срна У.

    ОдговориИзбриши
  11. Dobro veče učitelju. Odgledala sam sva predavanja na Rts-u do sada.
    Danas sam slušala i vezbala:
    -pisanje velikog slova (nastavak)- uradla i domaći zadatak,
    -tekstualne zadatke sa sabiranjem i oduzimanjem- takodje uradila domaći zadatak.
    Barbara Lokner

    ОдговориИзбриши
  12. Dobro vece učitelju.
    Pogledao sam sva predavanja na RTS 3 do sada.Gledao sam, vezbao i slusao pisanje velikog slova i uradio domaci zadatak kao tekstualne zadatke iz matematike.Aleksa Amidžić

    ОдговориИзбриши
  13. Dobro vece učitelju.
    Pogledao sam sva predavanja na RTS 3 do sada.Poslednje sam iz srpskog radio pisanje velikog slova II deo, iz matematike tekstualni zadaci sa sabiranjem i oduzimanjem. Pozdrav Sergej Labovoć

    ОдговориИзбриши