Translate

Wikipedia

Резултати претраге

уторак, 31. март 2020.

СРЕДА 01.04. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
Српски језикПисање назива улица;
- МатематикаБројеви прве стотине
- Ликовна култура - Светлост и сенка (природни и вештачки извори осветљења, промена осветљености у току дана, изглед облика и сенке у зависности од осветљења...);
(име и иницијал презимена)







РТС 2: Програмска шема - среда, 01. апр 2020

06:09
Датум
06:14
Верски календар
06:23
Лајмет
06:29
07:28
На слово, на слово
07:55
Мали дневник
08:00
Српски језик - први разред
08:35
Ликовна култура - први разред
08:56
Физичко и здравствено васпитање
09:10
Математика - први разред
09:45
Српски језик - други разред
10:20
Ликовна култура - други разред
10:35
Физичко и здравствено васпитање
10:55
Математика - други разред
11:16
Здравствено васпитање за млађе
11:30
Српски језик - трећи разред
11:51
Психолошка радионица
12:05
Ликовна култура - трећи разред
12:22
Физичко и здравствено васпитање
12:40
Математика - трећи разред
13:07
Здравствено васпитање за млађе
13:15
Српски језик - четврти разред
13:39
Психолошка радионица
13:50
Ликовна култура - четврти разред
14:00
Физичко и здравствено васпитање
14:25
Математика - четврти разред
14:56
Здравствено васпитање за млађе
15:05
Рукумијски посни кувар
15:18
Интернат за племићке кћери, серија
12
16:06
Наркос, серија
12
17:02
Женски рај, серија
12
17:44
У свету
18:12
Жута дама, документарни филм
18:25
Досије о ... Непожељна деца
19:05
Лајмет
19:10
Интернат за племићке кћери, серија
12
21:35
Женски рај, серија
12
00:13
Лајмет
00:18
Бунт (Вива Вопс)
00:50
Обећани живот, серија
12
01:52
Нишвил: Inner Circle
02:31
Трезор
03:30
Рукумијски посни кувар
03:43
Жута дама, документарни филм
04:36
Нишвил: Inner Circle
























12 коментара:

  1. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Писање назива улица;
    - Математика - Бројеви прве стотине,
    - Ликовна култура - Светлост и сенка (природни и вештачки извори осветљења, промена осветљености у току дана, изглед облика и сенке у зависности од осветљења...)

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar dan!
    Slusao sam:
    Srpski - Pisanje naziva ulice
    Matematika - Brojevi prve stotine
    Likovno--Svetlo I senka
    Sergrj Labović

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Писање назива улица
    - Математика - Бројеви прве стотине
    - Ликовна култура - Светлост и сенка
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan učitelju, danas sam slušala:
    Srpski - Pisanje naziva ulica
    Matematika - Brojevi prve stotine
    Likovno-Svetlo I senka

    Ivana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar dan Ucitelju,

    Danas sam gledala:
    Srpski - Pisanje naziva ulica
    Matematika - Brojevi prve stotine
    Likovno-Svetlost i senka

    Pozdrav
    Sofija Colakov

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan učitelju, danas sam slušao:

    Srpski - Pisanje naziva ulica
    Matematika - Brojevi prve stotine
    Likovno-Svetlost i senke

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  7. Добар дан учитељу.
    Данас сам слушао:
    - Српски језик: Писање назива улица.
    - Ликовно: Светлост и сенке.
    - Математика: Бројеви прве стотине.
    Данило М.

    ОдговориИзбриши
  8. Добар дан учитељу,данас сам учила:
    -из српског језика: Писање великог слова у именима улица,
    -из математике: Бројеве прве стотине,
    - из ликовног: светло и сенке.

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan! Danas sam ucila:
    Srpski: Veliko slovo u nazivima ulica
    Matematika: Brojevi prve stotine
    Likovno: Svetlost I senka, pravljenje pozorista senki
    Pozdrav od Ljubice P.

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar dan ucitelju.
    Danas sam iz srpskog jezika naucila kako se pravilno pisu naxivi i imena ulica.
    Iz likovnog sam naucila o svetlosti i senkama.
    Iz matematike sam radila brojeve prve stotine.
    Sonja T

    ОдговориИзбриши
  11. Dobar dan učitelju. Danas sam slušao:
    Srpski jezik- Pisanje naziva ulica
    Matematika- Brojevi prve stotine
    Likovna kultura- Svetlost i senka ( prirodni i veštački izvori osvetljenja, promena osvetljenosti u toku dana, izgled oblika i senke u zavisnosti od osvetljenja...)
    Pozdrav, Stefan P.

    ОдговориИзбриши
  12. Dobar dan učitelju. Juče sam na RTS2 gledao i slušao sledeće:
    Srpski jezik - Pisanje naziva ulice;
    Likovna kultura - Svetlost i senka (prirodni i veštački izvori osvetljenja, promena osvetljenosti u toku dana, izgled oblika i senke u zavisnosti od osvetljenja...);
    Matematika - Brojevi prve stotine.

    S.P. Žarko B.

    ОдговориИзбриши