Translate

Wikipedia

Резултати претраге

среда, 25. март 2020.

ЧЕТВРТАК 26.03. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
Српски језик - Пролеће је стигло у мој крај, писање састава, план причања;
- Математика - Одузимање (12 - 5 );
(име и иницијал презимена)

РТС 2: Програмска шема - четвртак, 26. мар 2020

06:23
Слагалица, квиз
06:45
Датум
06:51
Верски календар
07:00
Лајмет
07:06
08:00
Моја школа
08:01
Математика за први разред  (обавезно погледај)
08:35
Српски језик за први разред   (обавезно погледај
09:05
Физичко васпитање за први разред   (обавезно погледај)
09:10
Енглески језик за први разред  (обавезно погледај)
09:45
Математика за други разред
10:20
Српски језик за други разред
10:55
Енглески језик за други разред
11:30
Математика за трећи разред
12:05
Енглески језик за трећи разред
12:40
Српски језик за трећи разред
13:15
Математика за четврти разред
13:50
Енглески језик за четврти разред
14:25
Српски језик за четврти разред
14:50
Рукумијски посни кувар
15:04
Интернат за племићке кћери, серија
12
15:52
Њушкало, серија
12
16:47
Женски рај, серија
12
17:31
РТС караван: 60 најлепших народних песама - колаж
18:35
Рукумијски посни кувар
18:55
Лајмет
19:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
21:29
Женски рај, серија
12
00:15
Лајмет
00:20
50. БЕМУС: Најџел Кенеди, други део
01:20
Трезор
02:14
Рукумијски посни кувар
02:18
Небеска удица, филм
12
03:47
Добро је, добро је знати ...
04:13
ТВ лица... као сав нормлан свет
04:54
50. БЕМУС: Најџел Кенеди, други део

15 коментара:

  1. Dobar dan učitelju.
    Danas sam slušala:
    Matematika- Oduzimanje 12-5 (utvrđivanje)
    Srpski jezik- Proleće je stiglo u moj kraj - plan pisanja saastava
    Engleski - My clothes
    Ivana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу.
    Данас сам гледао и слушао:
    Математика, Одузимање 12-5 (утврђивање), (поновио како се перу руке)
    Српски језик, Пролеће је стигло у мој крај,план састава
    Енглески језик, My clothes
    Стефан Марић

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar dan
    Danas sam slušao:
    Matematika-Oduzimanje 12-5
    Srpski jezik- Proleće je stiglo u moj kraj
    Engleski - My clothes
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan ucitelju.
    Danas sam iz srpskog jezika naucila sta je pejzaz i kako se pisu sastavi.
    Iz matematike sam provezbala oduzimanje brojeva
    Pozdrav
    Sonja T

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar dan, ucitelju.
    Danas sam slušao:
    Matematika-Oduzimanje 12-5 vezbanje
    Srpski jezik- Proleće je stiglo u moj kraj,plan pisanja sastava
    Engleski - My clothes

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan. Danas sam slusala:
    Matematika - oduzimanje
    Srpski - o prolecu, plan pisanja sastava
    Engleski - obnavljali smo naucene I ucili nove nazive odece I obuce.
    Pozdrav od Ljubice P.

    ОдговориИзбриши
  7. Добар дан учитељу.
    Данас сам на ртс2 пратио следеће часове:
    Математика - Одузимање 12-5
    Српски језик -Пролеће је стигло у мој крај
    Енглески језик - My clothes
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan ucitelju. Danas sam slusao:
    Srpski jezik- Prolece je stiglo u moj kraj
    Matematika- Oduzimanje (12-5 )
    Pozdrav, Stefan P.

    ОдговориИзбриши
  9. Postovani Ucitelju, danas sam slusala:

    Matematika-Oduzimanje 12-5 vezbanje
    Srpski jezik- Proleće je stiglo u moj kraj
    Engleski - My clothes

    Veliki pozdrav

    Sofija

    ОдговориИзбриши
  10. Добар дан, данас сам одслушао предавања из српског (Пролеће је стигло у мој крај- писање састава), математике (вежбање одузимање) и енглески језик (лекција о одећи).
    Поздрав, Вук В.

    ОдговориИзбриши
  11. Добар дан учитељу. Данас сам слушала:
    - Српски језик - Пролеће је стигло у мој крај, писање састава, план причања;
    - Математика - Одузимање (12 - 5 )
    Дунја Д.

    ОдговориИзбриши
  12. Добар дан учитељу!
    Данас само учили:
    - српски језик: Пролеће је стигло у мој кај,
    - математика: Одузимање 12-5,
    - енглески језик: Лекција о одећи

    ОдговориИзбриши
  13. Ucitelju dobar dan.
    Danas sam se zabavila na casu srpskog jezika resavajuci rebuse.
    Na casu matematike sam provezbala sabiranje i oduzimanje
    Odslusala sam himnu Republike Srbije i naucila da se zove ,, Boze pravde"

    ОдговориИзбриши
  14. Добар дан учитељу.
    Јуче(26.03.2020)сам гледао на РТС2:
    Српски језик - Пролеће је стигло у мој крај, писање састава, план причања;
    Математика - Одузимање (12 - 5 );
    Енглески језик - My clothes, part 2;

    А данас(27.03.2020.) сам на РТС2 гледао:
    Српски језик - Језичке игре (укрштенице, ребуси, допуњалке, преметаљке);
    Математика - Сабирање и одузимање (7+5, 12-5), утврђивање;
    Музичка култура - Химна републике Србије;
    Здрави били
    Жарко Б.

    ОдговориИзбриши
  15. Добар дан учитељу!
    Данас само учили:
    - српски језик: Пролеће је стигло у мој крај,
    - математика: Одузимање 12-5,
    - енглески језик: Лекција о одећи
    Алекса Амиџић

    ОдговориИзбриши