Translate

Wikipedia

Резултати претраге

недеља, 29. март 2020.

ПОНЕДЕЉАК 30.03. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
- Српски језик - Гвидо Тартаља „Зна он унапред“-драмски текст;
- Математика - Десетице прве стотине, упоређивање десетица

(име и иницијал презимена)


РТС 2: Програмска шема - понедељак, 30. мар 2020

06:00
Слагалица, квиз
06:21
Датум
06:26
Верски календар
06:36
07:32
На слово, на слово
08:00
Српски језик за први разред
08:35
Математика за први разред
09:10
Енглески језик за први разред
09:45
Српски језик за други разред
10:20
Математика за други разред
10:55
Енглески језик за други разред
11:30
Српски језик за трећи разред
12:05
Математика за трећи разред
12:40
Енглески језик за трећи разред
13:15
Српски језик за четврти разред
13:50
Математика за четврти разред
14:25
Енглески језик за четврти разред
14:50
Рукумијски посни кувар
15:04
Интернат за племићке кћери, серија
12
15:49
Њушкало, серија
12
16:45
Женски рај, серија
12
18:16
Borderland soundtrack: Носталгична
18:55
Лајмет
19:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
00:37
Лајмет
00:43
Најјачи глас, серија
16
01:28
52. Зајечарска гитаријада - Хаџи продане душе
02:02
Трезор
02:58
Рукумијски посни кувар
03:12
Пролеће у Лимасолу, ТВ филм

16 коментара:

  1. Добар дан!
    Данас сам радио:
    - српски језик: Зна он у напред
    - математика: Десетице прве стотине
    - енглески језик: Моје тело.
    Данило М.

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу. Данас сам слушала:
    - Српски језик - Гвидо Тартаља „Зна он унапред“ - текст;
    - Математика - Десетице прве стотине, упоређивање десетица
    - Енглески језик - Моје тело
    Срна У.

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан учитељу. Данас сам радио следеће:
    - српски језик: текст "Зна он унапред" Гвида Тартаље
    - математика: десетице прве стотине
    - енглески језик: делови тела
    Поздрав

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan, ucitelju.
    Danas sam slusao:
    Srpski-"Zna on unapred"
    Matematika-Desetice prve stotine
    Engleski- My body

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  5. Добар дан учитељу.Учили смо:
    - из српског језика текст "Зна он унапред".
    - из математике смо учили десетице прве стотине.
    - из енглеског језика смо радили делове тела.
    Жана Т.

    ОдговориИзбриши
  6. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Гвидо Тартаља „Зна он унапред“-драмски текст;
    - Математика - Десетице прве стотине, упоређивање десетица
    - Енглески језик - My body
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  7. Dobar dan ucitelju.
    Danas sam iz srpskog jezika radila dramski tekst ,, Zna on unapred"
    Iz matematke sam ucila desetice prve stotine.
    Iz engleskog sam ucila delove tela.
    Sonja T

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan!
    Gkedao sam:
    Srpski - Zna on unapred
    Matematika - Desetice prve stotine
    Engleski - My body
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan učitelju. Danas sam slušao:
    - Srpski jezik- Gvido Tartalja
    " Zna on unapred "- dramski tekst;
    - Matematika- Desetice prve stotine, upoređivanje desetica
    Pozdrav, Stefan P.

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar dan, dragi naš učitelju. Danas sam na RTS2 gledao:
    Srpski jezik - Gvido Tartalja "Zna on unapred", dramski tekst;
    Matematika - Desetice prve stotine, upoređivanje desetica;
    Engleski jezik - My body, part 1.
    Žarko B.

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Dobar dan Ucitelju,

    Juce sam gledala:
    Srpski jezik- tekst "Zna on unapred"
    Matematika - Desetice prve stotine
    Engleski jezik- My body
    Pozdrav od Sofije Colakov

    ОдговориИзбриши
  13. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик - Гвидо Тартаља „Зна он унапред“-драмски текст;
    - Математика - Десетице прве стотине, упоређивање десетица
    - Енглески језик - My body

    ОдговориИзбриши
  14. Dobar dan ucitelju,

    danas sam gledao:
    Srpski jezik- tekst "Zna on unapred"
    Matematika - Desetice prve stotine
    Engleski jezik- My body
    Pozdrav od Alekse Amidzica

    ОдговориИзбриши