Драги моји прваци,
2. Зашто сте каснили?
3. Како сте се осећали што
касните?
4. Како сте се обратили учитељу када сте ушли у учионицу? Шта сте га замолили?
5. Како је наставник
реаговао?
6. Зашто није лепо каснити
на часове?
1.КОРАК: Пажљиво погледајте видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред, учитељице Горице:
Данас ћемо
читати текст ,,Зна он унапред“, који је написао Гвидо Тартаља, и сазнати како
је дечак Миша правдао своје кашњење на часове.
1.КОРАК: Пажљиво погледајте видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред, учитељице Горице:
У скечу „Зна он унапред” приказује се духовит
разговор учитеља и његовог ученика. На основу приказаног догађаја откривамо
какве особине красе Мишу.
2.КОРАК: Сада самостално прочитајте драмски текст по
улогама.
3.КОРАК: Препиши у свеску:
4.КОРАК: Сада ћемо да проверимо како сте разумели овај текст. Са плавог линка преузми наставни лист, реши задатке у њему, фотографиши и објави у својој фасцикли у фб групи.
Гвидо Тартаља
,,Зна он унапред”
Тема: Миша данима касни на
часове и налази оправдања за то
Ликови: учитељ и Миша
Место радње: учионица
Мишине особине: Миша је неодговоран, детињаст, неискрен,
неорганизован.
Порука: Није лепо каснити на часове и ометати наставника и друге
ученике у раду.
|
4.КОРАК: Сада ћемо да проверимо како сте разумели овај текст. Са плавог линка преузми наставни лист, реши задатке у њему, фотографиши и објави у својој фасцикли у фб групи.
0 коментара:
Постави коментар