Translate

Wikipedia

Резултати претраге

петак, 8. мај 2020.

СУБОТА (ПОНЕДЕЉАК) 09.05. СРПСКИ ЈЕЗИК,лекција 37

Драги моји прваци, 
1. Коме се од вас десило да закасни на час?
2. Зашто сте каснили?
3. Како сте се осећали што касните?
4. Како сте се обратили учитељу када сте ушли у учионицу? Шта сте га замолили?
5. Како је наставник реаговао?
6. Зашто није лепо каснити на часове?

Данас ћемо читати текст ,,Зна он унапред“, који је написао Гвидо Тартаља, и сазнати како је дечак Миша правдао своје кашњење на часове.

1.КОРАК:   Пажљиво погледајте видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред, учитељице Горице

              

У скечу Зна он унапред приказује се духовит разговор учитеља и његовог ученика. На основу приказаног догађаја откривамо какве особине красе Мишу.


2.КОРАК:  Сада самостално прочитајте драмски текст по улогама.
3.КОРАК: Препиши у свеску:


Гвидо Тартаља
,,Зна он унапред

Тема: Миша данима касни на часове и налази оправдања за то
Ликови: учитељ и Миша
Место радње: учионица
Мишине особине: Миша је неодговоран, детињаст, неискрен, неорганизован.
Порука: Није лепо каснити на часове и ометати наставника и друге ученике у раду.

4.КОРАК:  Сада ћемо да проверимо како сте разумели овај текст. Са плавог линка преузми наставни лист, реши задатке у њему, фотографиши и објави у својој фасцикли у фб групи.

0 коментара:

Постави коментар