Translate

Wikipedia

Резултати претраге

четвртак, 21. мај 2020.

ПЕТАК 22.05. СВЕТ ОКО НАС, лекција 18

1.КОРАК:   Пажљиво погледајте видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред, Значај воде, ваздуха, земљишта, сунчеве светлости и топлоте за живот биљака, животиња и човека, учитељице Љиљане, кликом на линк испод слике :

 МОЈА ШКОЛА
МОЈА ШКОЛА
2.КОРАК:  У својој збирци задатака решићеш следећу лекцију  (до које смо стигли). У коментару на крају ове странице напиши коју лекцију из збирке си решио/решила.

18 коментара:

  1. Resio sam lekciju Materijali
    Sergej Labović

    ОдговориИзбриши
  2. Решио сам лекцију Кретање
    Димитрије Устић

    ОдговориИзбриши
  3. Rešila sam lekciju Materijali.
    Barbara Lokner

    ОдговориИзбриши
  4. Последње сам радио Кретање - провера знања.

    Петар Бојовић

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22. мај 2020. 04:48

    Učitelju, ja nemam zbirku zadataka za SON.
    Pozdrav, Stefan Pecić

    ОдговориИзбриши
  6. Материјали
    Милош Михајловић

    ОдговориИзбриши
  7. Решила сам лекцију "Материјали".
    Жана Т.

    ОдговориИзбриши
  8. Uradio sam lekciju 'Materijali'. Pozdrav dragi učitelju. Žarko.

    ОдговориИзбриши
  9. Ucitelju, uradila sam lekciju materijali.
    Natalija Zivkovic

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar dan,
    Uradicu temu Zanimanja ljudi.
    Pozdrav
    Sofija Colakov

    ОдговориИзбриши