Translate

Wikipedia

Резултати претраге

недеља, 10. мај 2020.

ПОНЕДЕЉАК 11.05. Програмска шема РТС 2

Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој страници
НПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  
Српски језик -Није лако бити дете,  Драгомир Ђорђевић
- Математика -Сабирање и одузимање бројева до 100 (текстуални задаци), утврђивање
(име и иницијал презимена)

РТС 2: Програмска шема - понедељак, 11. мај 2020

06:09
Датум
06:15
Верски календар
06:25
07:23
Плава птица
07:55
Мали дневник
08:00
Српски језик за први разред
08:35
Математика за први разред
09:10
Енглески језик за први разред
09:45
Српски језик за други разред
10:20
Математика за други разред
10:55
Енглески језик за други разред
11:30
Српски језик за трећи разред
12:05
Математика за трећи разред
12:40
Енглески језик за трећи разред
13:15
Српски језик за четврти разред
13:50
Математика за четврти разред
14:25
Енглески језик за четврти разред
14:50
Здравствено васпитање за млађе
14:55
Корективне вежбе: Нестабилно раме
15:00
Интернат за племићке кћери, серија
12
15:47
Наркос, серија
12
16:35
Женски рај, серија
12
17:20
60 најлепших народних песама - колаж
18:05
Баркод
18:30
Андре Рију: Добро дошли у мој свет
19:10
Лајмет
19:15
Интернат за племићке кћери, серија
12
00:45
Лајмет
00:50
Вашар таштине, серија
12
01:40
Светски дан џеза: Ирена Благојевић
02:40
Трезор
03:15
Андре Рију: Добро дошли у мој свет
03:37
Све боје живота
04:05
60 најлепших народних песама - колаж

11 коментара:

  1. Добар дан учитељу! Данас сам слушала:
    - Српски језик: "Није лако бити дете", песма Драгомира Ђорђевића,
    - Математика: Сабирање и одузимање бројева до 100, текстуални задаци,
    - Енглески језик: Моја осећања,
    Жана Т.

    ОдговориИзбриши
  2. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик- Није лако бити дете, Драгомир Ђорђевић
    - Математика- Сабирање и одузимање бројева до 100 (текстуални задаци), утврђивање
    - Енглески језик- Моја осећања
    Поздрав, Вук В.

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик- Није лако бити дете, Драгомир Ђорђевић
    - Математика- Сабирање и одузимање бројева до 100 (текстуални задаци), утврђивање
    - Енглески језик- Моја осећања
    Милош М.

    ОдговориИзбриши
  4. Добар дан, учитељу наш. Данас сам на РТС2 пратио:
    Српски језик - Није лако бити дете, Драгомир Ђорђевић;
    Математика - Сабирање и одузимање бројева до 100 (текстуални задаци), утврђивање;
    Енглески језик - My feelings.

    Велики поздрав за све од Жарка Б.

    ОдговориИзбриши
  5. Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:
    - Српски језик- Није лако бити дете, Драгомир Ђорђевић
    - Математика- Сабирање и одузимање бројева до 100 (текстуални задаци), утврђивање
    - Енглески језик- Моја осећања

    ОдговориИзбриши
  6. Добар дан учитељу! Данас сам слушао о:
    Српски језик- Није лако бити дете, Драгомир Ђорђевић
    Математика- Сабирање и одузимање бројева до 100 (текстуални задаци), утврђивање
    Енглески језик- My feelings, Моја осећања
    Стефан Марић

    ОдговориИзбриши
  7. Добар дан учитељ!
    Данас сам слушао:
    Српски језик- Није лако бити дете Драгомир Ђорђевић
    Математика- Сабирање и одузимање бројева до 100 утврђивање
    Енглески језик- Моја осећања
    Сергеј Лабовић

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan, ucitelju.Danas sam slusao:
    Srpski-" Nije lako biti dete", Dragomir Djordjevic
    Matematika-Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100,tekstualni zadaci, utvrdjivanje
    Engleski-Moja osecanja

    Maksim Curcic

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar dan Ucitelju,
    Danas sam gledala:
    Srpski jezik-" Nije lako biti dete", Dragomir Djordjevic
    Matematika-Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100,tekstualni zadaci, utvrdjivanje;
    Engleski-Moja osecanja/
    Pozdrav
    Sofija Colakov

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar dan učitelju. Danas sam slušala:
    Srpski - "Nije lako biti dete", Dragomir Đorđević
    Matematika - Sabiranje i oduzimanje brojeva do 100, tekstualni zadaci, utvrdjivanje
    Engleski - Moja osećanja

    Ivana N.

    ОдговориИзбриши
  11. Dobro vece ucitelju.
    Danas sam iz srpskog jezika slusala
    ,, Nije lako biti dete" Dragomira Djordjevica
    Iz matematike sabiranje i oduzimanje brojeva do 100
    Iz engleskog - moja osecanja
    Sonja T

    ОдговориИзбриши