Translate

Wikipedia

Резултати претраге

уторак, 12. мај 2020.

СРЕДА 13.05. ЛИКОВНА КУЛТУРА, лекција 9


1.КОРАК:  Посматрајте фотографије на уводним странама области (84–85 стр. уџбеника) 


Које бисте име дали овој фотографији? Зашто? Шта она представља? По чему то закључујете?
Закључили сте да је то простор, простор земљишта и пута, као и небески простор.
Где се ти сада налазиш? Какав је то простор? Да ли све просторије у твом стану/кући, овако изгледају? Објасните зашто.

2.КОРАК: Сада пажљиво посматрајте фотографије из уџбеника на страни 86. 

3.КОРАК: Прочитајте текст на почетку стране.

Да ли познајеш још неке отворене просторе? А затворене?
Сетите се градива из предмета свет око нас: 
(Отворени простори су и животна станишта која могу бити – природна: бара, река, језеро, шума, ливада итд. и култивисана – њива, повртњак, воћњак итд. 
Затворени простори су просторије из нашег дома, просторије у којима раде људи различитих занимања, као што су амбуланта, пошта, продавница и слично).
4.КОРАК: Читајте даље текст који се налази испод фотографија.
         Сусрели сте нове појмове појмове: 
јавни простор(простор који користе сви људи) и приватни простор(простор који користимо само ми). Затим одговорите на питања из уџбеника. Опишите простор свог дома. Посматрајте фотографију испод текста и читајте питања. 
       Закључили сте да су неки простори настали у природи, а неке је човек створио. 
Човек ствара просторе за одређене потребе које има и према намени простора га уређује, обликује.

5.КОРАК: Посматрајте фотографије на 87. страни.Које просторе препознајете на фотографијама?
Како људи користе ове просторе? Објасни. Сваки простор је уређен према својој намени или је настао у природи за које је човек открио одређене намене. Зато у сали за физичко васпитање нема клупа, а у учионици немамо кош. Хајде да проанализирамо зашто у учионици постоје одређени предмети, због чега су постављени у таквом распореду? Шта мислите, зашто седимо тако да су нам прозори са леве стране? Све што се налази у учионици и на њеним зидовима чини простор наше учионице. Простори се разликују по предметима који се у њима налазе и по намени коју имају. То се зове организација простора.

6.КОРАК: Погледајте фотографије (уџбеник страна 87.) простора у граду и простора у селу. Који простор припада граду, а који селу и на основу чега то препознајеш?
      •         Прочитајте задатак на 87. страни у уџбенику.
          Изаберите који ћете амбијент израђивати. Можете да бирате сеоски или градски, затворени, односно отворени амбијент. 
За рад ћете користити различите материјале, из задатка и друге по вољи

 7.КОРАК:  Фотографиши, објави у својој фасцикли на фб групи и повежи са темом ПРАКТИЧАН РАД. 

0 коментара:

Постави коментар